lördag 9 februari 2013

Bio ikväll med sambon = Tåga ensam hemma

Ikväll ska jag och sambon gå på bio. Vi ska se Hobbit i 3D :)

Detta medför att Tåga kommer få vara ensam hemma. Jag hoppas verkligen att ensamträningen gett resultat. Eller ja, det har jag ju märkt, så det borde inte vara några problem. Värsta som kan hända är ju faktiskt att hon har sönder något, och om hon gör det så är det ingen big deal. Jag ska ut på en promenad i snön snart tänkte jag, sen blir det lite lydnadsövningar inomhus. Hoppas på att Tåga tar det hela med ro när vi är borta.
Håll tummarna för oss!

Detta blir första gången vi hittar på något sånt här sen Tåga kom hem till oss utan att vi ordnat hundvakt.

Ha en bra dag! Jag återkommer imorgon med hur det gått ikväll när damen varit ensam :)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar