onsdag 21 januari 2015

Lugna dagar

Väldigt lugna dagar nu. Jag och sambon jobbar, Tåga är på dagis, vi promenerar, klickertränar lite och hänger en hel del i soffan. Snön yr omkring ute och i morse när vi skulle gå till bilen för att åka till dagis så slängde sig tåga rätt in i passagerarsätet när jag öppnade för att lägga in min väska, haha, hon ville inte ens kissa innan vi skulle åka. Tur att jag köpt ett nytt fint täcke så hon inte kryper fram med svansen mellan benen så fort graderna sjunker ner mot nollan och under i alla fall. Min lilla värmegris!

Dåligt med bilder i bloggen har jag sett där Tåga gör något annat än och sover. Det får jag ju försöka rätta till! Grejen är att jag är dålig på att fota när vi gör nåt, jag är så inne i träningen eller promenaderna eller liknande att det är svårt att få foton på oss när vi är i rörelse, haha. Men det ska vi försöka ordna såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar